Resultats de l’enquesta de necessitats formatives dirigida al personal dels Ajuntaments

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es Diseno-sin-titulo-35-1024x576.png
Resultats de l’enquesta dirigida al personal empleat públic

Ofimàtica, Anglés, Valencià, Elaboració d’Informes, Tècniques i Habilitats de Comunicació, Procediment Administratiu, Novetats Legislatives en Règim Local, Redacció de Documents Administratius, Serveis Socials o Desenvolupament Local… són algunes de les matèries més demandades pel personal dels Ajuntaments de la província de València. Dades que es recullen en l’última enquesta de necessitats realitzada pel Servici de Formació de la Diputació de València i que servixen, entre altres criteris tècnics, per a donar forma als Plans de Formació anuals de la institució provincial.

En l’enquesta, a més de recollir diferents qüestions organitzatives per al Servici, com la modalitat o els períodes de realització dels cursos, es demana opinió sobre les matèries en les quals, des del seu punt de vista, seria necessari millorar alguns aspectes del procés formatiu. Per al Servici de Formació de la Diputació de València l’opinió del potencial alumnat és fonamental per a poder avançar i millorar, i oferir una formació ajustada a les seues necessitats reals.

Anem a vore algunes de les dades més destacades que recull l’enquesta:

En total, prop de 1.300 empleats públics han participat de manera activa en l’elaboració d’este document. Un estudi que el Servici de Formació realitza de manera biennal i que el seu últim informe acaba de veure la llum recentment.

  • Perfil personal i professional:

En este gràfic podem vore que el grup d’edat majoritari de persones que han participat en l’enquesta correspon al comprés entre 36 i 50 anys.
Respecte al sexe, prop del 70% de les persones que han participat en l’enquesta són dones.
Una altra dada significativa és la modalitat preferida de curs. Prop del 70% del personal empleat públic enquestat és partidari de realitzar cursos en línia.
Febrer i octubre són els mesos preferits per a la realització dels cursos.
El personal administratiu i els llocs tècnics són el perfil majoritari de les persones enquestades.
  • Resultats:

Matèries bàsiques

Ofimàtica, Anglés i Valencià són les tres modalitats bàsiques més demandades.


Matèries genèriques

Respecte a les matèries genèriques; Elaboració d’Informes, Procediment Administratiu i Redacció de Documents Administratius copen les tres primeres posicions.


Matèries específiques


Serveis Socials, Gestió Econòmica i Financera i Desenvolupament Local són les matèries específiques que el personal empleat públic considera més importants a efectes formatius

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *